zondag 1 september 2013

Candy september.

Gepost door krea2day Cynthia op 9/01/2013 07:59:00 a.m.


Hallo blog volgers.


Ook de maand september hebben wij weer een candy verzonnen. Jullie krijgen net als altijd de hele maand de tijd voor de candy. Deze keer doe ik jullie beroep om een creatie te maken met onze trouwe viervoeters, misschien een leuke foto van jou lievelingsdier. Of een leuk plaatje van het dier dat jou het meeste aanspreekt. We hebben allemaal wel een dier dat je leuk vind dus dat moet lukken. Ik heb dit onderwerp gekozen omdat het volgende maand dierendag is en ik als grote lief hebber van me katjes vond ik dit wel leuk. Dames ik ben heel erg benieuwd wat jullie hier van gaan maken, en welke foto's en plaatjes jullie gaan gebruiken. Het zou leuk zijn als jullie de foto van je creatie naar mij toe mailen er bij zet wat jij hebt met dit gebruikte dier. Alles op een rijtje gezet zijn dit de punten.


# Maak een creatie met een foto, plaatje of afdrukje van een dier die jou aantrekt.

# Gebruik minimaal 1 stansmal op u creatie. 

# Stuur een foto van je creatie naar dit email adres en schrijf er bij wat jij met het dier hebt wat op    je creatie zit. ( zonder tekst word niet geplaatst) 

# Zorg dat je email uiterlijk vrijdag 27 september bij ons binnen is. 

# U kunt maar 1 keer mee doen met deze candy.


Deze keer heeft Nelleke als gast designer voorbeelden gemaakt. Zij heeft gekozen om het met koetjes te doen. Ze heeft de koetjes in gescand en op verschillende groottes uitgeprint, uitgeknipt en toen het patroon op wit karton getekend en uitgeknipt.


                                                             Blog van Nelleke
                                                       



Ilse is helemaal gek op vlinders had dus ook geen creatie verwacht zonder vlindertjes.


                                                                 Blog van Ilse






handtekening

16 reacties:

anneke's creaties on 1 september 2013 om 15:58 zei

nou helemaal leuk
ik zal proberen om ook dit keer weer mee te doen
de voorbeeldkaarten zien er alvast schitterend uit

groetjes anneke

Judith Liefting on 1 september 2013 om 16:29 zei

Superleuke challenge! Wordt nog lastig, ga ik voor een foto van Too of voor mijn geweldige hondjes stempel... Komt vast goed! Groetjes!

Erica ♥ on 1 september 2013 om 16:30 zei

Een hele leuke challenge deze maand, ik ga
meedoen ☺

Groetjess Erica ☼

Jeannette on 1 september 2013 om 17:29 zei

wat een schattige kaarten, die van Nelleke is zo lekker Hollands, superleuk, dit moet toch weer gaan lukken deze maand, ik ga mijn best weer doen, groetjes Jeannette

GerJanne on 1 september 2013 om 18:30 zei

Hoi Cynthia,
leuk weer, deze uitdaging! En de voorbeeldkaartje zijn gaaf!
GerJanne

Linda on 1 september 2013 om 18:52 zei

Wat een leuke voorbeeld kaartjes zijn er weer gemaakt
gr linda

rian on 1 september 2013 om 19:18 zei

leuke voorbeelden, en die uitdaging dat moet als echte dierenliefhebber wel lukken.
groetjes rian

Nelleke on 1 september 2013 om 21:13 zei

Leuk om mijn voorbeeldkaartjes hier te zien staan. Ik hoop dat je deze maand veel inzendingen krijgt! Groetjes, Nelleke

Anita Meijer on 1 september 2013 om 22:33 zei

Wat een leuke challenge weer Cynthia en wat een prachtige voorbeelden, super.
Liefs van Anita

Lia on 2 september 2013 om 11:53 zei

Zo dat is wel heel leuk, ik ga het proberen, hoewel we geen huisdieren, behalve een aquarium, meer hebben, en ik er nog een weekje tussenuit ga, leuke uitdaging weer, groetjes Lia

Hanny on 2 september 2013 om 16:06 zei

Wat een leuke voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Dora on 2 september 2013 om 19:54 zei

mooie kaarten! en een geweldige thema. favoriete dier...hm...je kan vast wel raden met welk dier ik zal proberen om mee te doen aan deze challenge.
groetjes

Trijntje on 8 september 2013 om 11:41 zei

Hoi Wat hebben jullie leuke voorbeeldkaarten dames. Prachtig gemaakt!. Groeten Trijntje

Hanny on 9 september 2013 om 09:02 zei

Wat een leuke inzendingen zijn er weer binnengekomen, ziet er allemaal erg mooi uit.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Lia on 16 september 2013 om 11:59 zei

Weer een leuke opdracht Cynthia!
De vorige opdracht lukte niet ivm vakantie en nu ben ik weer druk met werk.Maar als het even kan zie je weer een kaart van mij verschijnen! De voorbeelden zijn in ieder geval weer mooi.
Groetjes, Lia

Lia on 16 september 2013 om 12:00 zei

Weer een leuke opdracht Cynthia!
De vorige opdracht lukte niet ivm vakantie en nu ben ik weer druk met werk.Maar als het even kan zie je weer een kaart van mij verschijnen! De voorbeelden zijn in ieder geval weer mooi.
Groetjes, Lia

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates